Thursday, June 17, 2010

dariku untukmu

Assalamu'alaikum w.b.t.

Hai awak, kesian awak kesunyian sebab saya busy baca buku. Moga-moga awak tidak bosan sendirian di sana ye. Saya saja menulis kejap ni, esok saya dah exam la, rama-rama sudah terbang dalam perut ni, bergelora juga kadang-kadang, rasa macam nak muntah. Wekkk!~ isk..moga Allah ampunkan dosa-dosa saya dengan derita ini. Awak doakanlah saya ye, saya tak mahu exam biochem dah, cukup lah sekali esok buat kesekian kalinya. Semoga Allah Redha. Saya pun tak tahu apa perlu saya ucapkan lagi. Rasa mahu jerit sekuat hati, melepaskan segalanya pergi. Mahu kepuasan dan kebebasan! Tapi, hakikatnya hamba itu, pasti terikat sentiasa denganNya kan, dan ikatan itu adalah ikatan Iman, Iman itu jika dibiarkan tanpa ujian, pasti dia lemah..maka ujian itu menjadi pemangkin kuatnya iman.

Saya sedang pulun-pulun baca lagi ni, sebab saya takut la tak ingat. Yela, macam trauma plak rasa.isk.isk.Moga Allah kuatkan ingatan saya. Awak doakan ye.

Hm..baiklah, semoga gembira di sana, dan saya di sini pasti turut bahagia melihat kebahagiaan awak. Jangan sedih-sedih ditinggalkan ye. Saya sayang awak. ihik.hik. :D

bye2..jaga diri..
wsalam. w.b.t.

Awak itu yang bernama 'NEVER GIVE UP', stay by my side-honest n true!

saya..AsrarR, pemilik awak.
-------------------------------------

p/s --> ;p


4 comments:

  1. tidak!! dah tetekan dulu read more..

    ReplyDelete
  2. satu,
    hahaha~ rajin bangatlah kamu nih, mentang2 da abes exam ;p..lain kali rajin2 la tekan ye ;)

    ReplyDelete
  3. bek awak, saya tak kisah~

    awak pun.. jaga kesihatan baik2

    -never give up jawab-

    :P

    gurau je~

    ReplyDelete
  4. c's,

    haha~ amboi, dia x kisah~..comel je ;p
    radin..radin, awak pun jaga diri baik2 ye..waa..lama x jumpa kot? isk.

    all the best! :)

    ReplyDelete